lørdag den 25. april 2009

Barfodsindianer

Det er og bliver mig et stort mysterium, hele vinteren har jeg den pæneste bløde fødder, men ved første møde med bare fødder i skoene, så ligner mine fødder noget der er løgn.
Hvilket ikke er så fikst igen, så nu vil jeg tage kampen op med grimme tørre fødder, så jeg kan være bekendt at have farve på neglene her til sommer, uden at maleriet skaber opmærksomhed på alt andet end maleriet på neglene.

Så nogle bud på hvad jeg skal gøre for at få pæne babybløde fødder til sommer, gerne til SU-venlige priser, da dette er min økonomiske begrænsning.

2 kommentarer:

Thene sagde ...

Tag et langt fodbad med fodsalt. Herefter brug en pimpsten til at fjerne en del af al den hårde hud (nogle er mere til det her end andre, personligt gør jeg det aldrig)
Brug en meget god fugtighedscreme, der slet ikke behøver være dyr, selv er jeg meget glad for Camferine, der kan købes for en 20'er.
Og jeg tror i øvrigt sjældent man ser på sine fødder og tænker: "yes!" Men jeg kan nikke genkendende til at man bare godt vil have de er nogenlunde fine.

Sacha sagde ...

Mange tak for tippet, har fodbadesalt og anvender selv håndklædet til at nuldre den tørre hud af, så hårdt er det heldigvis ikke endnu at der skal skrappere midler til.
Men cremefronten har været min akilleshæl (heh), har normalt kun fået fat i noget sjasket creme, som er hundrede år og en madpakke om at trænge ind.
Men jeg vil prøve at finde camferine, har ikke tænkt over at det kan bruges her.

Og der er sikkert noget om det med, at man sjældent tænker "YES!" over føddernes udseende.