søndag den 19. april 2009

Det drilske forår

Foråret er den drilske årstid, det er tit sket at varmen er kommet fra den ene dag til den anden, så med et trylleslag er vinterjakken blevet alt for varm og hvad gør man så?
Man smider den naturligvis, men det sker sjældent ustraffet ihvertfald når det er mig, der gør det.

Det startede med en omgang temmelig øm hals, med hævede ømme mandler.
Så te er hvad jeg har startet min dag på, for at lindre ømheden og for at mindske den ømhed der opstår når lungerne hostes halt op.

Nu er jeg så nået næste trin i processen "drilsk forår", nu tror min næse at den deltager i et væddeløb og mit hovede føles megatungt.

Selvom foråret er min yndlings årstid, så er jeg ikke gode venner med årstidens lunefulde og drilske vejr.

Skål i te og prosit.

1 kommentar:

rijaH sagde ...

Aww god bedring =) Jeg har heldigvis været skånet for al sygdom i lidt over et år nu.. Efter jeg stoppede med at ryge så er det som om jeg har et immunforsvar der er ubrydeligt.. ;D