søndag den 5. april 2009

Forårsstemning.

Nogle gange er det sjovt at lege turist i sine nærmiljøer, også selvom det er en ufrivillig omgang turist i omgivelserne.
Præsterede forleden at komme ud af den forkerte vej inde i København, da jeg skulle hjemad og endte derfor på et vildspor hvilke medførte nogle til nogle skud med telefonens kamerafunktion.


Men hvad, når vejret er fantastisk så gør det knap så meget, at den indre GPS-funktion slår fra.

Det mest fantastiske på min lille turisttur forleden, var turen ned af Frederiksberg Allé, det mindede mig om en pariske boulevard og mit hjerte gjorde et lille hop.
For er der noget jeg er, så er det små frankofil.

Så skulle jeg få arbejde i København når jeg engang bliver stor, så skal jeg klart lede efter lejlighed på Frederiksberg, det er vist det tætteste jeg kommer på den parisiske stemning, også selvom jeg skal starte i en tændstikæske af en lejlighed.

Men der er nu intet som forår!

1 kommentar:

Kathrine sagde ...

Jeg har det på helt samme måde med Frederiksberg, det er bare et fantastisk sted. Jeg håber jeg snart kan få adresse der :D