lørdag den 4. april 2009

Vinduesshopping

Nogle gange så går man bare forbi butiksvinduerne, fordi butikken ser temmelig anonym ud, udefra.
Men når man så kommer ind i den, så er det noget helt andet der møder en, sådan en oplevelse havde jeg det med butikken: Edith & Ella.
En butik jeg er gået forbi flere gange også i Odense, hvor jeg boede i en del år, men aldrig en butik jeg er gået ind i.

Det er et mærke som i den grad ikke har behov for larmende neonbelysninger på butiksfascaderne, for stilen minder meget om hensvundne tider, hvor kvinder var kvinder og jeans var praktiske beklædningsgenstande eller brugt af smårebelske kvinder.

Dette mærke har i den grad vundet mit hjerte, hvis man kan sige det om et mærke.

Priserne ligger i et prislag lidt højere end hvad der er sjovt for en SU-modtager, men nøj hvor er det fint.

Jeg har allerede fået forårsfornemmelser over flere genstande derfra, genstande med rigtig fine detaljer.

Så tag et kig på mærket, for det er nu fantastisk!

Ingen kommentarer: