lørdag den 18. april 2009

Så ramte guldsandalerne butikkerne hos H&M, jeg har været i H&M mindst to gange om ugen, siden jeg så dem i bladet, fordi nogle ting forsvinder temmelig hurtigt fra hylderne.
Så hvis nu sandalerne var det perfekte par, så ville det være bittert hvis de ikke kom med mig hjem.



I dag faldt jeg så over dem og måtte hurtigst muligt prøve dem, men ak ak ak!
Selvfølgelig, kunne jeg sige mig selv, sandalerne er ikke brede nok til mine fødder.
Jeg startede i min vanlige 37, perfekt i længden, men med fødder der så lignede sådan en indsnørret skinke, så måtte jeg sande at de ikke ville med mig hjem.
Tog dem derfor bagefter på i 38 og her passede de i bredden, men tæerne råbte til skosnuderne, så i den grad nej!

Skoene er i plastik, andet kan man vel ikke forvente af den lave pris?

De findes også i en sort variant og er af undermærket divided.

Happy shopping!

Ingen kommentarer: