mandag den 6. april 2009

En klassiker





Denne mascara har jeg mange gange hørt omtalt som en af klassikerne, en af dem der blev langet utroligt mange af over disken, hver dag over hele kloden, hvor mærket føres.

Jeg købte mascaraen her for en halvanden uge siden af nød, fordi den var billig og fordi den gamle havde passeret den magiske grænse på tre måneder.

Jeg tænkte: "What the heck, den koster ikke mere end 70kr, så er det til at overleve hvis den er lige så crappy som indpakningen antyder".
Ved førstegangs brug, der levede den også op til min ringe forventning - den gjorde ikke det store for mine meget lyse korte vipper.

Men jeg må æde den igen, for damen er faktisk ganske god, når man udviser lidt tålmodighed, farven skal på i flere omgange, for at komme til sin ret.
Med lidt tålmodighed, så kan vipperne leges med uden at der går edderkop i den.
Den er genial til hverdag og til fest (hvis man har tålmodighed).

Denne mascara kunne godt blive en favorit, indtil den dag jeg får nosset mig sammen til at kaste 200kr efter yndlingsmascaraen, fra Estée Lauder, som er en pricey sag, men som tilgengæld kun kræver et strøg med børsten.

Alligevel utroligt at noget så teen-age tøzet indpakket kan være så god?
Jeg er overrasket.

Ingen kommentarer: