mandag den 13. april 2009

Fri mig for perversiteterne.

Nogle ting er geniale i deres design, denne lampe er en af dem.
Nogle vil mene at den er lidt tacky og andre igen at den er morsom.

Jeg stiftede første gang bekendtskab med den via mss og en debattør derinde som er indehaver af denne lampe.
Så i meget lang tid har jeg kun set den på nettet, men så i lørdags da jeg gik igennem Bruuns Galleri, så fangede mit øje den i et vindue.

Den er nu temmelig fed i virkeligheden, denne lampe måtte gerne pryde hjemme hos mig, den er da bare lidt humoristisk.


Hvad kan jeg sige andet end:

"Det er ikke mig der er pervers, det er jer andre der har en beskidt tankegang"

5 kommentarer:

Mona sagde ...

Haha. Den er cool. Den må jeg have!....hvis bare jeg havde 800 kr. Hmm.

Sacha sagde ...

Jeg har allerede luftet, at den kunne jeg godt ønske mig, når jeg forhåbentlig bliver kandidat om et år :p

The Chemist sagde ...

Den kan fås for 170 kr inkl. porto på ebay.co.uk. Så skal man bare lige skifte stikket. Har været der. ;-)

Sacha sagde ...

Det er jo straks en anden pris, men kan man også bare lige skifte stikket fra engelsk til dansk?

The Chemist sagde ...

Det kan man, ellers kan jeg i hvert fald. ;-)