mandag den 6. april 2009

Congrats you are visitor number blah blah blah..

Nej, det er ikke det indlægget handler om, men jeg har fået mig min første faste læser og jeg takker ydmygt for denne gerning.

Så da jeg så det lille grønne icon inde i betjeningspanelet, tænkte jeg: Hvad mon det er? Ny feature eller?

Men nej, nogen vil gerne stå frem offentligt og indrømme at de læser med her og det er jeg da lidt stolt over.

Kan man blive andet end smigret?
Så nu har jeg tilføjet den lille boks, så hvis andre vil indrømme at de læser med, så kan de vise det til hele verden nu.

Jeg kan se at jeg har en lille læserskare nærmest hverdag på min "big brother is watching you- counter".

1 kommentar:

rijaH sagde ...

heh blev næsten helt rød i hovedet da jeg læste det her :p men ja følger med, det er squ meget spændende læsning ;)