lørdag den 4. april 2009

Mon der er magi inde over (en efterlysning)

Jeg har set en fin hårbøjle på hovedet af en veninde, og fik også at vide hvor butikken skulle ligge henne, men kunne jeg finde den i dag, da jeg var inde i København?
Nej da, butikken var pist forsvundet.

Så hjælp mig en gang, hvor ligger butikken Pico?
Jeg fik at vide at den skulle ligge på Grønnegade, men jeg kunne ikke finde den.

Så hjælp, skær det ud i pap for mig, hvor ligger den butik, for jeg skal have et nærmere kig på den hårbøjle!

5 kommentarer:

Paulsen sagde ...

Man er lidt doven, når man ikke forsøger en google først :P For du får faktisk indtil flere gode tip bare ved at skrive Pico og Grønnegade..

Sacha sagde ...

Lille hint??
For var vi blinde i går?

Paulsen sagde ...

Var vi åbenbart, fik set placeringen på kortet og vi har været PRÆCIS foran den. Tror den lå bag containerne..

Sacha sagde ...

Nå men, hvis vi har været der, så må jeg se om jeg kan komme forbi i dag og åbne øjnene noget mere end sidst.

Mona sagde ...

Der ligger også en Pico på Østerbrogade.
Og det er selvfølgelig et vidt begreb, men det er et lille stykke efter Trianglen, hvis man kommer inden fra byen. På højre hånd.