torsdag den 16. april 2009

En nittet gladiator - en langsom lemming

Det værste ved sommeren er nu fodtøjet, for mine fødder er meget underligt bygget, brede og korte.
Så en jagt på sandaler er kun spændende, især hvis de stilmæssigt skal passe til det jeg går efter indenfor kjoler og nederdele.

Det ender nok med en omgang stilforvirring, for nitter og gladiator sammensuriet passer jo strålende til stilen som ligger før 1968 - eller noget.

Disse par fra bianco til 450kr med det smånittede udtryk er et af de få par som jeg synes er sådan okay, kunne forestille mig at de vinder ved nærmere bekendtskab.

Skal klart se dem i virkeligheden, for skal nok have fat i et par sandaler, som ikke er "thong-sandals", som er det jeg har i skabet fra sidste år.

De findes i to udgaver:

En hvid


og en sort


Er det mig eller er de sorte lidt mere rå i det end de hvide i udtrykket?

2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Jeg ville tage de sorte ;)
Har det modsatte problem af dig.. har god str. 41-42 (nogen gange) og så er foden også bred.. så jeg går for det meste i klipklappere :( virkely stylish :(

Kathrine sagde ...

De er fine, er især vild med de sorte. Måske jeg lige skal en tur i Bianco :D