onsdag den 29. april 2009

Genfunden shoppelyst

Kender I det når man kan vade ind og ud af butikker uden at finde noget som helst interessant, fordi man simpelthen intet kan finde af den ene eller den anden grund.

Sådan har jeg lidt haft det de sidste tre uger, fordi jeg har lidt for meget efter noget bestemt, i en bestemt stilretning og så lukket øjnene for andre muligheder.

Min i dag åbnede jeg øjene og så muligheden i at forene de forskellige elementer jeg synes om.

Jeg er en kjole/nederdelspige men knælange shorts i businesslooket er også møghamrende feminint, hvilket er kernen i "min stil", men sådan et par shorts kræver noget som gør det feminint og samtidigt knap så businessagtigt.
(Shortsne er set hos H&M)

Fandt en mulighed i dag i Vila, med en lang hvid blondetop med bryderryg, kunne lige se den parret med en plain top indenunder og mine lange halskæder.

I Pieces så jeg en stråhat i herrestilen, og jeg er ude efter en stråhat efter inspiration fra Marc Jacobs SS09-kollektion.

Jeg tror jeg er på sporet igen og starter nok ud med hatten, hvilket er vigtigst af hensyn til min hovedbund og ører, så de ikke bliver skoldede.

Ahh... Back on track!

Så er der lige billederne, dem må I tænke jer til eller finde ud i butikkerne selv.

Ingen kommentarer: