onsdag den 8. april 2009

Pynt og tingeltangel

Jeg har været tur i det sy'fynske, nærmere bestemt i Svendborg.
Her ligger der en sød lille smykkebutik, som sælger både større mærker og så ting af eget navn.
Det sidste minder lidt om, hvad en kreativ sjæl kunne lave.
Men hvis man ikke er kreativ eller er kreativ uden tid, så er butikken genial.

Jeg nåede at forelske mig i det meste af butikken, men den er også meget fint indrettet, hvor det meste hænger fremme.

Nu kommer så det bedste, hvis man ikke lige kommer forbi Svendborg, så har de også en netbutik, med en god del af deres sortiment fra den fysiske butik.
Navnet på butikken er genial, muligvis inspireret af beliggenheden, butikken hedder Catz og har adresse på Kattesundet.
Lidt genialt.

Jeg kunne sagtens eje det meste af det de har på deres hjemmeside, for det er rigtig fint.

Hvad med et par blade?

www.catz-svendborg.dk



Eller et par liljer, som påkalder sig opmærksomhed.

www.catz-svendborg.dk



Sort og sølv?

www.catz-svendborg.dk



Det er så bare et par eksempler på udvalget.

Men i år er det ikke svært at finde en fødselsdagsgave til mig, et smykke vil være mere end velkomment.

Ingen kommentarer: