onsdag den 28. april 2010

At rive plastret langsomt af.

spøjelse1

“Jeg slår op! – Ja, jeg gør så.
For jeg er begyndt at se lidt til en anden, så lad mig være ærlig, det er ikke mig der er noget galt med, det er dig!
Men jeg er ikke helt parat til at slippe dig, så du må lide under min evne til ikke at hive plastret af i et snuptag.”

Der er selvfølgelig ikke tale om noget farligt, det er blot mig der har besluttet mig for at flytte blogsted.
Tænkte at det ville være et meget passende tidspunkt at gøre det på, nu hvor jeg snart (forhåbenlig) bliver voksen.

Så jeg er ved at lære mit nye bloghjem at kende og samtidigt kigger jeg lidt på domæner og webhoteller og prøver at få styr på hvad der er skidt og hvad der kanel på den front.
Så hvis der er lidt stille her så skyldes det nok en kombination af specialeskribleri og legen med min nye ven.

Hvornår jeg flytter og hvor jeg flytter bloggen hen, skal jeg nok melde det ud her på stedet.

Ingen kommentarer: