torsdag den 8. april 2010

Dilemmaet i prøverummet – en nyhed!

Det er snart tid til at smide vinterjakken ind i klædeskabet og finde det lettere tøj frem.

Det med at finde jakker der passer, er noget jeg normalt kan jagte meget meget længe uden at finde mere end en enkelt, hvis jeg da er heldig.
Så da jeg stod i H&M’s prøverum med hele to forskellige muligheder prøver jeg noget nyt, nemlig det at skulle vælge og ikke bare lade mig nøje.

Så jeg er gået lidt i tænkeboks omkring hvilken jakke jeg skal vælge, for der er fordele og ulemper ved begge valgmuligheder.

Mulighed nummer 1:

DSC04219 Kort sort jakke i kraftig kvalitet, i lidt samme snit som vinterjakken til 349kr – jakken kan vaskes i maskinen ifølge vaskeanvisningen.

Mulighed nummer 2:

DSC04217

DSC04216Beige trenchcoat med vidde forneden, i en knap så kraftig yderkvalitet, som den korte jakke men med meget kraftigt foer.
Jakken kan ikke vaskes i maskine ifølge vaskeanvisningen, men det har ingen af mine vinterjakker kunne men er alligevel blevet vasket.
Prisen er 399kr.

Begge jakker er nu vældig fine, det er helt uvant med sådan et dilemma.

11 kommentarer:

Louise sagde ...

Jeg stemmer for den beige!
Den er rigtig fin til dig :)

Paulsen sagde ...

Jeg stemmer også for den beige :)

Pixels og Poesi sagde ...

beige! den vil være pænere udover kjoler end den sorte, den er mere sommerlig grundet farven, og så klæder den dig hammergodt! Betina says do it.

AstridP sagde ...

Den beige er den flotteste til dig, uden tvivl :D

Sacha sagde ...

Wauw! Det kalder jeg hurtige kommentarer.

Efter jeg postede indlægget, så har gik stillingen fra at være 50-50 til at være 45-55 (procent) i trenchens favør.

Men jeg vil tygge lidt på tingene i dag og se om hvad det ender ud med.

Beam sagde ...

Den lyse er finest til dig. :o)

Paulsen sagde ...

Enig med Betina, den beige er bedst til nederdele/kjoler og i øvrigt også varmest, når den er lukket :)

BEIGE!!

A + K = ♥ sagde ...

Jeg vil helt sikkert vælge den beige - for den klæder dig mega godt, ganske enkelt! (:

- Kit

Sacha sagde ...

Vræææl... It's gone!

Jeg var i fem forskellige H&M'er i KBH og kun et sted var den der, men på armen af en som var kommet lige de fem minutter før.

Den sorte var også væk.

Så nu er jeg tilbage til det vandte med ingen jakker/frakker :(

rijaH sagde ...

Æv og her sidder jeg og bedst kan li den sorte! :(

Sacha sagde ...

@ rijaH
Den sorte var også væk, så kunne ikke engang vælge den.
:(

og tak til alle kommentarerne :)