lørdag den 3. april 2010

Modbevægelsen?? What the heck??

Ja, det var hvad jeg læste det som om, da der tikkede en venneanmodning ind på facebook.
Så læste jeg lige navnet en gang til og så stod der ikke Modbevægelsen, men modebevægelsen.

Så måtte jeg ind på profilen for at se nærmere på hvad det var for noget og der var der et link til en side ved samme navn.
Jeg måtte opdatere siden gentagne gange den aften, for den chrashede et utal antal gange.
Men nysgerrigheden var simpelthen alt for stor til at jeg ville opgive at se hvad det nu var for en fisk.

Efter et utal opdateringer af siden, fik jeg lov til at se hvad det der Modebevægelsen var for noget og jeg blev positivt overrasket.
For det er en genial side som har en ambition om at samle alt godt fra de danske modebloggere og en ting jeg er særdeles vild med, er deres inddeling hvor også livsstilklistermærket er taget med.
For af de mange blogge jeg følger der har mode som indhold, der er der ikke en som ikke har bare en lille bid af andet indhold end mode.

Det kunne blive et godt bekendtskab til at lære nye blogge og dermed nye overspringshandlingslæsninger at kende.

Hvis du ikke allerede er bekendt med Modebevægelsen, så sus ind forbi, den direkte vej findes ved at klikke på billedet her under:

Modebevægelsen-redigeret print screen

Udover links til danske (mode)blogs, så forfatter modebevægelsen selv indlæg.

5 kommentarer:

Kasper sagde ...

Kære specialeramte!

Du skal have mange tak for den venlige omtale af Modebevægelsen. Vi skal gøre, hvad vi kan for at leve op til forventningerne.

Du skriver, at det har været svært at loade siden. Hvornår var det, du oplevede problemer?

Vi havde lidt knas i fredags, pga. vi var nødt til at opgradere servere.

Hvis det er efter -- eller du oplever noget igen, så må du meget gerne sende mig et par screenshots af, hvordan problemet ser ud. Gerne kombineret med lidt information om du bruger mac el. pc og hvilken browser.

Alle skulle jo gerne kunne se siden, når de har lyst.

Alt god & skøn påske -- og pøj-pøj med specialet!

Kasper fra MB

Sacha sagde ...

Hej.

Tak for kommentaren her på siden.

Det var i fredags at jeg ikke kunne komme ind, siden har der ikke været problemer.
Så det har nok været under jeres serverproblemer og god vind fremover med projektet.

/Scient.hybrid

Kasper sagde ...

Pyha! :) Tak for hurtig feedback!

Btw -- Isabel har skrevet en ret interessant post om nedrige, dumme og småklamme kommentarer på blogs. Tænkte, du kunne finde den interessant efter dit seneste indlæg om kommentarmoderation...

Og skal du have tusind tak for at adde os til din blogliste! :)

Det' jo det, der er ret så fedt ved det her blogunivers. At man hele tiden støder på nye ting. Fx har jeg været igennem en god del af dit arkiv! :)

Go' søndag!

Kasper

Sacha sagde ...

Hej.

Jeg har allerede læst Isabels post om ubehagelige kommentarer, noget jeg selv har prøvet at få.
Godt nok ikke på selve bloggen men ved samtaler med bekendte jeg har, der læste med på min gamle blog samt på denne her.

Jeg bliver glad for at høre at det der findes i mit arkiv også er blevet læst.

:)

/Scient.hybrid

Hazel sagde ...

Haha, jeg læser det også konsekvent som "modbevægelsen"!