søndag den 18. april 2010

Kød er dyrt - tag kampen op med de blåhårede rolatorførere!

Kød er dyrt og tilhører man racen af meatlovers, så er det at spise linser og andre proteinholdige vegetabilske produkter noget man gør en gang imellem.

Så er der et tip til hvordan man får kød på en billig måde, det kræver dog en lille indsats og eventuelt rundsave på albuerne.

Lørdag sådan cirka en halv time før lukketid, der finder supermarkederne de gule klistermærker frem og sætter prisen drastisk ned på varer i køddisken, der ikke kan holde sig til mandag.
Det er her man skal være hurtig, hvis man vil have gode tilbud på kød.

I går lykkedes det mig at få 600 gram svinekød for 30kr fordelt på 300 gram schnitzler og 300 gram woktern.
Jeg overvejede også at kaste mig over flæskestegen til 15kr, men det ville kræve noget arbejde i køkkenet for at der ville være dinner for one.

Det er ikke første gang at jeg har fået kød i fryseren på den måde til en billig penge, men nu er jeg også heldig at bo et sted hvor der er knap så mange rolatordamer i forhold til tidligere.

Så meatlovers - dit lokale supermarked lørdag en halv time før luk!
Be there and save money.

Ingen kommentarer: