tirsdag den 13. april 2010

Brok blog? Kronisk mavesur kaffepausedame??

Nu har jeg tænkt lidt over en del af de seneste indlæg har været mindre positivt ladede, men det er lidt svært at være jubelidiot når man er møghamrende frustreret over alle de forhindringer jeg møder omkring mit speciale.

For skidtet vil bare ikke virke og det er rent ud sagt frustrerende når nu jeg ikke har meget tid at give af til at arbejde i laboratoriet, da det ikke er det som er tidsrøveren, men hele den efterfølgende databehandling.

Hvor ville det være rart hvis jeg kunne komme til at lave et par referenceforsøg.

5 kommentarer:

Chaos sagde ...

Det må da også være vildt frustrerende at blive saboteret konstant, så vær du bare vred.. ;)

Sacha sagde ...

Jeg er kun frustreret og indehaver af et godt temperament :p

Det er noget øv at jeg ikke har fået lavet mere end et cirka brugbart referenceforsøg, når mit hovedforsøg ser ud til at være rigtig godt.

Paulsen sagde ...

Man må gerne brokke sig over sit speciale, når tingene ikke virker.. Medmindre du selv saboterer tingene, så du ikke skal lave noget :P Men det tror jeg ikke lige på.

T

Sacha sagde ...

Jeg saboterer ikke noget som helst med vilje, og slet ikke på dette tidspunkt i specialeprocessen.

Paulsen sagde ...

Som sagt, så troede jeg heller ikke på det. For det ville dælme være dumt ;)