mandag den 12. april 2010

Når et problem løses kommer et nyt springende med mæ’ dæ’ vuns.

Så kom pumperne langt om længe og de blev slæbt op på femte sal og sluttet til systemet, utroligt så stille de nye pumper er og hvilken fryd det er at kunne se oliestanden.

Meeen, så er det lige vi vender os og kigger på overskriften, for selvfølgelig fik det ikke en eventyrlig afslutning.


DSC04246
Så besluttede gaslinjen sig for at lave numre og vise et “daaaaaajliiiigt” højt tryk *host*, så det endte med at vi står tre mennesker og arbejdede på at få gaslinjen til at hænge vandret.
To til at pille ved tingene for at rette det ud og en til at holde og hold da op hvor får man syre i armene af at holde sådan et stykke glas forsigtigt.
Men gaslinjen blev rettet op og forhåbentlig vil det hjælpe bare en smule.
Men det var ikke det eneste der fik mit humør op i det røde felt, for selve “min” forsøgscelle var fyldt med møg, så den sidder jeg og renser lige nu med en sollampe til at fotolysere det der måtte være i cellen, således det bliver til vand og kuldioxid, så egentlig er det vand og kuldioxid jeg sidder og slås med.

Så gik der endnu en dag med ikke at lave forsøg…

Kun fire dage tilbage og i morgen vil jeg tage kampen op mod “mit” system og få lavet et forsøg eller to hvis jeg er heldig.

1 kommentar:

Paulsen sagde ...

Jeg håber, at du får styr på det :)

Jeg er shanghajet til at hjælpe en anden studerende med et par målinger på AFM'en.. Desværre kom min vejleder ned og opdagede os godt i gang med målingerne her efter kl. 16 og mindede os om, at man jo ikke så gerne må være der efter arbejdstid (hvilken er 8-16, mystisk nok, når flertallet møder 9-17). Så vi stopper nu og så kan jeg skrive lidt mere og om en times tid eller 1½ skulle den gerne gå mod Ikea:)

Desværre er dagens konklusion, at lortet måler 3 gange for meget *suk*
Dog er den også, at mine ting ligger flot på linie :P OG! at sammenhængen mellem kornstørrelse og ruhed er eksponentiel, hvilket jeg også regnede lidt med..

T