onsdag den 21. april 2010

Med ugler om halsen og puf på ærmerne.

100421 angel in lab

Nogle gange er man utrolig heldig, når man nu valgte at udskyde tøjvasken endnu en dag.
For lige der på skrivebordet, der lå en af mine yndlingsbluser – I ved sådan en man har mere end en af i samme farve.
Tænk at den forsat lå der, efter en tøjkrise jeg havde for nogle dage siden, hvor jeg ikke kunne beslutte mig for den ene eller den anden overdel.

Så det blev min redning i da, da jeg var for ugidelig i går til at gå ned og få vasket tøjet.


Jeg kan i øvrigt godt lide de sort/hvide billeder, for så ser mit hår ikke ud til at være frisørtrængende, hvilket det i den grad er.

PS. Findes der ikke noget mere fantastisk end forår?
Bedst som man tror at varmen er på vej, så vælter der et læs sne ned, dog er det ikke blevet liggende her i København, men vildt så det ud for et par timer siden.

Ingen kommentarer: