fredag den 23. april 2010

Min aller go’este ven og pelsfjende.

DSC04309

Jeg er som bekendt ejer af et styks pelskræ, som ynder at gnide sin pels af de mest irriterende steder.
Her i blandt inde i klædeskabet, oven på tøjet!


DSC04310Nu er skabslågen rimelig let at liste op med en pote, så det er ikke fordi jeg ikke lukker lågen.

Nå men, i går da jeg ville finde tøjet frem til i dag, der opdager jeg at min nederdel er forvandlet til en pels.
Så er der kun en ting at gøre og det er at finde pelsfjenden frem og gå amok.

Sådan en klisterrullefætter er mere effektiv end de der velourbørster, da de ikke fanger de små fine dyrehår.

Til en flad 20’er, så er denne klisterrullefætter pengene værd, sådan vupti dupti så er tøjet pelsfrit.

Hvis man skulle være i sparehjørnet, så kan en stor rulle brun pakketape også bruges – sådan en af også effektiv.

Lige inden jeg skulle til at skrive dette indlæg valgte pelskræet at forsyne mine spliternye nylonstrømper med et hul på låret, hvilket er skyld i at mit lår nu stinker af neglelak, fordi jeg orkede at lede skufferne igennem for endnu et nyt par nylonstrømper.

Ingen kommentarer: