lørdag den 3. april 2010

Et verdensklassecitat om mænds brug af halspynt.

Jeg faldt over følgende i et hjørne ude på det store internet, nærmere bestemt et sted jeg jævnligt kigger forbi.

Det går sådan her:
"Jeg så engang en film, hvor en gammel mand med butterfly selvironisk kommenterede på sin påklædning sådan her: Kun idioter går med butterfly til hverdag. Slips peger ned mod mandens kønsdele og fremhæver dem derved, idet opmærksomheden ubevidst ryger denne vej. En butterfly peger ud til hver side og fremhæver dermed kun hans ører, som bliver større, jo ældre han bliver. Hvilket jo ikke ligefrem er tilfældet for kønsdelene. "
Jeg måtte kvæle et grin inden i, fordi jeg lige med det samme kunne se samtlige sløjfe og slipsemænd af yngre dato for min indre biograf.
Nu ved jeg ikke hvor mange af dem der har et stykke stof om halsen til hverdag, men morsomt er det.

Ingen kommentarer: