onsdag den 14. april 2010

O-ringe og glidecreme til gaslinjer.

Tænkte at jeg lige måtte vise de seneste køb sådan ordenligt. Kinaskoene blev købt lige før en påskefrokost, da jeg manglede et par flade sko til når fødderne ikke længere kunne klare de høje hæle.

Strømperne og legginsne er købene fra i fredags.
Gad godt at strømperne fandtes i en strømpebukseudgave, for de er så fine.

DSC04254

Med hensyn til overskriften, så hentyder den til en joke der opstod i sidste uge i lab, da tingene absolut ikke ville samarbejde.
Gaslinjens udgange skal have o-ringe monteret, to styks på hver udgang, en fast og en i gum-sig-elastikum (aka gummi) dette er for at holde det monterede fast når der kommer vacuum på systemet.

Glidecremen, well det hedder vist i grunden hanefedt og bruges til at forhindre glas mod glas gnidninger samtidigt med at det tætner sammenkoblingerne (rettere det forventes at tætne sammenkoblingerne).

2 kommentarer:

Paulsen sagde ...

Og de ser rigtigt fine ud de sko.. Ærgrer mig lidt over, at de passer mig så elendigt :( De er jo dejligt billige :P

T

Sacha sagde ...

Alternativet til rigtige ballerinaer.

Det er vel det med dine fødder er smalle og mine er nogle plader :D