mandag den 26. april 2010

Moderigtige svaler basker omkring det der (desværre) ikke er Hogwards.

DSC04320

Datoen siger den 26. april, og dermed er der kun fire uger og en dag til at specialet er ude af mine hænder.

Det er sgu lidt vildt, hvor blev de seneste 11 måneder af?








Lige nu kampsvedes der over den sidste databehandling og nøj, hvor kan man blive bims af at kigge på små hoppende tal der skal overføres fra notesblok til regneark.
Der findes ingen nemme løsninger på dette problem, så tallene skal tastes ind enkeltvis med tre decimaler og der skal ses efter om tallene skal rundes op eller ej.

Så jeg er utrolig glad for bygningens kaffeautomat på tredje, der også kan lave kakao.

Så gik det ydermere op for mig at jeg er aldeles med på moden i DSC04321dag, da min top er overstrøet med svaler.
Wauuuuw… 
Tænk at jeg har været på forkant med tingene, da jeg købte denne sidste år.
 

Tilbage til specialet, i dobbelt forstand, for datoen for mit specialeforsvar er næsten på plads, den står lige pt. mellem to valgmuligheder.
Så jeg afventer spændt på hvad min vejleder kommer frem til.
Men det er lidt uderligt at afslutningen kommer så tæt på.

Back to work!

Ingen kommentarer: