tirsdag den 13. april 2010

Meget voksent, men også typisk mig!

Jeg har været meget voksen her til aften sådan hen under midnat og for den sags skyld også på den anden side af midnat.

For jeg har skrevet og sendt min første rigtige jobansøgning af sted!

Lad mig lige sige hurra for den elektroniske teknologi, hvorved ansøgninger kan sendes afsted pr e-post (som det så fint hedder på rigtig dansk).

Jeg fik skrevet en ansøgning, ud fra en mavefølelse og en første indskydelse.
Så er det blot at håbe at det jeg har skrevet er interessant nok og for den sags skyld bliver læst, for bunken af ansøgere er sikkert ikke lille, noget andet er spørgsmålet om jobbet reelt er blevet opslået eller om det allerede er besat på forhånd - sådan noget sker oftere end man tror!

Men alle disse negative ting skal jeg ikke tænke på, jeg skal blot tænke: YES! Første ansøgning er skrevet og sendt.

NU bør jeg så også hoppe til køjs.

Nå ja, det typiske mig er tidspunktet hvorpå jeg har griflet tingene ned på - nemlig lige omkring midnat.

Ingen kommentarer: