tirsdag den 20. april 2010

Du ved at det er vaskedag når...

  • det eneste rene der er i skabet kun matcher med lidt (okay en hel del) god vilje.
  • du igen siger til dig selv: Hvorfor vaskede jeg dog ikke i går, eller i forgårs?
  • du er lykkelig over at du på studiet/arbejdet kan gemme dig i et rum for dig selv, fordi du ved at du ligner noget klædeskabet har kastet op.
  • du siger til dig selv: næste gang husker jeg at vaske FØR jeg ikke har noget tilbage i skabet.
  • du overvejer at overfaldet dankortet, men kommer i tanke om at så har endnu flere mulighed for at se dig i dit det-er-vaskedags-tøj.
  • du skriver lister om vaskedag fremfor at tage hjem og få gjort noget ved det!
Vaskedag er kedelig - især når man skal vade ned i et vaskehus.

2 kommentarer:

Paulsen sagde ...

Fnis.. Noget siger mig, at du ikke lærer noget til næste gang?

Anyway, vores dobbelt vasketøjskurv er også ret fyldt pt. :(

Gider du i øvrigt lære mig ikke at tage så sent hjem, at jeg er hunde-hamrende-sulten. For 9,5 km hjem på tom mave er LANGT! Specielt når det regner :(

Sacha sagde ...

Jeg lærer det nok først den dag hvor jeg har vaskemaskine indenfor rækkevidde og derfor ikke skal i et vaskehus.

Det er ikke mig du skal lære at tage sent hjem af/ på tom mave...