søndag den 4. april 2010

Man kan godt blive klogere af at læse (mode)blogs!

Der bliver tit smidt bitre stikpiller efter den såkaldte modebloggerverden, men hvis man gad læse lidt med rundt omkring.
Så kunne man blive klogere på andet end hvad næste sæsons hotte tendenser, men også på mere jordnære ting som hvad der kan være af huller på bloggervejen.

En af tingene er den såkaldte kommentarmoderation, noget jeg selv har haft sluttet til min blog fordi jeg gerne ville have en mail når der plingede en kommentar ind.

Så lærte jeg to nye ting over hos Vibeke omkring kommentarmoderation og hvilken betydning det kan have af negativ karakter.
Samtidigt lærte jeg hvordan jeg kan slippe for at godkende kommentarerne, men alligevel få mails om nye kommentarer.
En ting der har irriteret mig, da jeg slap for disse ting på min gamle tv2blog.

Så fremover vil I kunne se jeres kommentar her på stedet, fremfor at skulle vente på at jeg får snøvlet mig sammen til at godkende dem.

Ingen kommentarer: