torsdag den 8. april 2010

Dilemmaet i prøverummet - back to normal!

I går prøvede jeg noget nyt, ved at finde hele to jakker der passede over både bryst, talje og skuldre på samme tid.

I dag besluttede jeg mig for at købe den beige trenchcoat, men den var i hele fem forskellige københavnske H&M'er uden held eller det vil sige, var jeg kommet fem minutter før så havde jeg fået fingrene i den i butikken på Kultorvet, for den størrelse jeg skulle have hang på en kvinde der ville købe den.
Hun stod med en 44 på og hun lignede ikke en størrelse 44, det var snarere et jakkekøb der skulle være oversizekøb.
Der var så kun en 46 tilbage og den ville jeg svømme i.

Så nu er mit humør lige så fantastisk som vejret udenfor mit vinduet og jeg er lige nu på vippen til at blive så desperat at jeg vil søge hjælp hos "dullerne".

For alternativet til ingen jakke er min regnjakke og ja... I don´t think I need to say anymore.

Ingen kommentarer: