torsdag den 6. maj 2010

Baaad blogger – baaaad blogger

Men jeg knokler løs med mit speciale - slår hovedet i bordet, bander lidt over at hverken metode eller teorien skriver sig selv.

I wish it would!

DSC04352

Dog har jeg lavet andet i de perioder hvor det har været attraktivt at slå hovedet mod bordet, har blandt andet købt mig et domæne og hold da ferie sådan noget er sgu dyrt at starte op med, men nu har jeg sådan et samt knyttet det sammen med en blog, dog ikke noget der er værd at præsentere, man burde dog være i stand til at google det.
;)
Det vil være lidt hul i hovedet at bruge andet end specialepauser på det, for der er meget at gøre hvis jeg gerne vil have tingene skal se ud som jeg ser det for mig.
Så skal jeg prioritere min tid, så er det nok mest fornuftigt at bruge den dyrebare tid på specialet.

Nok fra mig lige nu, har et speciale der kalder.

Ingen kommentarer: