torsdag den 20. maj 2010

Udbyttet af FAA-aften

DSC04404

“Goodiebag” aka net med FAA-logoet.
Tak til veninden fordi at jeg måtte få hendes goodiebag aka net plus magasiner (Costume – juni nummer og H&M magasin).
Kvaliten af nettet er ikke dårlig.




DSC04405



To par hipsters til ens pris, faldt over en bomuldsudgave med blonder (det er dælme sjældent det sker!), samt et par 60den leggings (yderst til højre, næsten udenfor billedet),

DSC04406

Endelig en enkelt FAA-ting.
En dullegrejsfestivaltaske i plast indeholdende:
Et spejl, bodywash, mini håndklæde, neglefil, læbebalsam (med vaniljeduft), fake-tusher (i bedste børnetyggegummistil), samt kardonger - (Det er vel ikke et festivalskit i FAA-ånd uden?).
Nu kan mit dullegrej få lidt bedre plads at bo på og samtidigt fik jeg klaret det med et makeupspejl uden et nuser/hello kitty motiv.
Den der læbebalsam er i øvrigt ikke helt ringe, den reddede lige mine tørre læber natten over.

Jeg overvejede også et sort og hvid stribet tørklæde fra herreafdelingen, men jeg besindede mig.

Ingen kommentarer: